Your Walt Disney World Information Station
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28
Celebrations Discuss Congrats to Tinker Bell on her 5,000 posts!!!! in the General Discussions forums; Way to go girlie!!!! And who knew you could type at all with those little fairie wings and fingers.......
  1. #1
    GaRain's Avatar
    GaRain is offline I love a guy who can make me laugh!
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Right here!!!
    Posts
    14,183

    Congrats to Tinker Bell on her 5,000 posts!!!!

    Way to go girlie!!!!
    And who knew you could type at all with those little fairie wings and fingers....
    Nothing to countdown to, so just smile and be happy everyday!




  2. #2
    trickster's Avatar
    trickster is offline Hakuna Matata!!... It means no worries!!
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Lancaster - NW England
    Posts
    45,918
    5,000 posts?.... Wow, so many, so fast!!

    Anyway,



    Congratulations on passing 5,000 posts!!

    Here's to many, many more!!


    lol
    Rich
    Rich

    "Most of my life I have done what I wanted to do. I have had fun on the job.
    I have never been able to confine that fun to office hours." ~ Walt Disney

  3. #3
    butlers's Avatar
    butlers is offline Lost in Tenderness!!!!!!
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Just around the riverbend over the cobblestone corner of the high arched castle
    Posts
    23,323
    CONGRATULATIONS ON ALL OF THOSE POST VP...keep all this up you'll pass 45,000 within a couple of months....
    April 23rd, oh yeah it's gonna be ON!

  4. #4
    Tinker Bell is offline DisneyWorldTrivia.com Lifetime Pass
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    25,990
    First I'd like to thank my chickies Lara for starting this fabulous thread in my honor, second, I have no clue how I got that many posts, seems like just yesterday Gae was celebrating my 2,000th. My dress? It's a Versace. Where was I, oh yes, last but not least, I'd like to thank the academy for...hey, wait a second, where's my crown? Don't I get a crown or something? No? Pfffft forget it then, I'm outta here!


  5. #5
    trickster's Avatar
    trickster is offline Hakuna Matata!!... It means no worries!!
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Lancaster - NW England
    Posts
    45,918
    Here you go...

    I borrowed it from a friend of mine - I'm sure Queenie won't mind!!!!

    Rich

    "Most of my life I have done what I wanted to do. I have had fun on the job.
    I have never been able to confine that fun to office hours." ~ Walt Disney

  6. #6
    Tinker Bell is offline DisneyWorldTrivia.com Lifetime Pass
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    25,990
    Yay! I got my crown! Ok, I'll stay......Thanks Rich! I have to give it back? No way Jose, this baby's mine!


  7. #7
    trickster's Avatar
    trickster is offline Hakuna Matata!!... It means no worries!!
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Lancaster - NW England
    Posts
    45,918
    Quote Originally Posted by Tinker Bell
    Yay! I got my crown! Ok, I'll stay......Thanks Rich! I have to give it back? No way Jose, this baby's mine!

    Nah - you can have it - she has plenty more where that came from!!
    Rich

    "Most of my life I have done what I wanted to do. I have had fun on the job.
    I have never been able to confine that fun to office hours." ~ Walt Disney

  8. #8
    GaRain's Avatar
    GaRain is offline I love a guy who can make me laugh!
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Right here!!!
    Posts
    14,183
    Oppps, my bad, I forgot about the celebrations sub-category.
    If someone could move it, that would be cool.

    Nice accpetanace speach there....still can't tipe today!
    Nothing to countdown to, so just smile and be happy everyday!




  9. #9
    butlers's Avatar
    butlers is offline Lost in Tenderness!!!!!!
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Just around the riverbend over the cobblestone corner of the high arched castle
    Posts
    23,323
    I knew you's and i's would get along just fine there CC... I think you have started acting like me, and i've started acting like you....KABOOMMMM BABY!
    April 23rd, oh yeah it's gonna be ON!

  10. #10
    butlers's Avatar
    butlers is offline Lost in Tenderness!!!!!!
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Just around the riverbend over the cobblestone corner of the high arched castle
    Posts
    23,323
    Hey Lar... For some reason I couldn't fine accpetanace in the dictonery
    April 23rd, oh yeah it's gonna be ON!

  11. #11
    trickster's Avatar
    trickster is offline Hakuna Matata!!... It means no worries!!
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Lancaster - NW England
    Posts
    45,918
    Quote Originally Posted by butlers
    Hey Lar... For some reason I couldn't fine accpetanace in the dictonery
    That's because you need a dictionary!!!
    Rich

    "Most of my life I have done what I wanted to do. I have had fun on the job.
    I have never been able to confine that fun to office hours." ~ Walt Disney

  12. #12
    Tinker Bell is offline DisneyWorldTrivia.com Lifetime Pass
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    25,990
    Hey, back to ME. This is MY thread....

    I know why Lara can't type! Neener neener!


  13. #13
    butlers's Avatar
    butlers is offline Lost in Tenderness!!!!!!
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Just around the riverbend over the cobblestone corner of the high arched castle
    Posts
    23,323
    Quote Originally Posted by trickster
    That's because you need a dictionary!!!
    ohhhhh, that's what that is... well i still couldn't find that word in there.. Rich, sheesh man.. I spit my tea out on that one... Thanks for the laugh
    April 23rd, oh yeah it's gonna be ON!

  14. #14
    butlers's Avatar
    butlers is offline Lost in Tenderness!!!!!!
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Just around the riverbend over the cobblestone corner of the high arched castle
    Posts
    23,323
    Quote Originally Posted by Tinker Bell
    Hey, back to ME. This is MY thread....

    I know why Lara can't type! Neener neener!
    okay okay! We were just having some fun.. I forgot 'me me me me' it won't happen again....

    And for the record, i know why she can't type either, sooo SHABANG
    April 23rd, oh yeah it's gonna be ON!

  15. #15
    trickster's Avatar
    trickster is offline Hakuna Matata!!... It means no worries!!
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Lancaster - NW England
    Posts
    45,918
    Quote Originally Posted by Tinker Bell
    Hey, back to ME. This is MY thread....

    I know why Lara can't type! Neener neener!

    Sorry and back to you!!!....

    Congratulations again!!
    Rich

    "Most of my life I have done what I wanted to do. I have had fun on the job.
    I have never been able to confine that fun to office hours." ~ Walt Disney

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •